Powyższe błędy przy próbie połaczenia z bazą danych wymagają naprawy w Management Studio.
Uruchamiamy administracja SQL (jako administrator):
Do systemu zarządzania bazą danych SQL logujemy się jako użytkownik 'sa'
Wybieramy plik ksiega12.bak do importu oraz wybieramy system (Zastępstwa_Optivum) do którego chcemy podłączyć bazę.
Następnie w Management Studio klikamy na New Query, wklejamy po kolei poniższe polecenia w kolejności:
1. DBCC CHECKDB ('ksiega12'); /*sprawdzamy bazę danych*/
2. ALTER DATABASE ksiega12 SET single_user; /*przechodzimy w tryb jednoużytkownikowy*/
3. DBCC CHECKDB ('ksiega12',REPAIR_FAST); /*próba naprawy 1*/
4. /* pkt 1, jeśli występują błędy to pkt 5*/
5. DBCC CHECKDB ('ksiega12',REPAIR_REBUILD); /*próba naprawy 2*/
6. /*pkt 1, jeśli występują błędy to pkt 7*/
7. DBCC CHECKDB ('ksiega12',REPAIR_ALLOW_DATA_LOSS); /*ostatnia próba naprawy*/
8. ALTER DATABASE ksiega12 SET multi_user; /*przejście w tryb wieloużytkownikowy*/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz